Autor |
Wiadomość |
Di Pablo
Bywalec
Dołączył: 10 Maj 2008
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
Moje skrypty ;) |
|
All skrypty są by me!
Summoner
W data/monsters robimy Summoner.xml i wklejamy tam:
<xml>
<monster>
<health>
<look>
<targetchange>
<strategy>
<flags>
<flag>
<flag>
<flag>
<flag>
<flag>
<flag>
<flag>
<flag>
<flag>
<flag>
<flag>
<flag>
</flags>
<attacks>
<attack>
<attribute>
</attack>
<attack>
<attribute>
<attribute>
</attack>
<attack>
<attribute>
</attack>
<attack>
<attack>
<attack>
<attack>
<attack>
<attack>
</attacks>
<defenses>
<defense>
<attribute>
</defense>
<defense>
</defenses>
<immunities>
<immunity>
<immunity>
<immunity>
<immunity>
<immunity>
<immunity>
<immunity>
<immunity>
<immunity>
</immunities>
<summons>
<summon>
<summon>
<summon>
<summon>
</summons>
<voices>
<voice>
<voice>
<voice>
<voice>
</voices>
<loot>
<item>
<item>
<item>
<item>
<item>
<item>
<item>
<item>
<item>
<item>
<inside>
<item>
<item>
<item>
<item>
<item>
<item>
<item>
<item>
</inside>
</item>
</loot>
</monster>
A następnie w data/monsters/monsters.xml dopisujemy:
<monster>
Verminor
Ten Verminor nie wygląda jak Demon! W data/monsters robimy plik Verminor.xml i wklejamy tam:
<xml>
<monster>
<health>
<look>
<targetchange>
<strategy>
<flags>
<flag>
<flag>
<flag>
<flag>
<flag>
<flag>
<flag>
<flag>
<flag>
<flag>
<flag>
<flag>
</flags>
<attacks>
<attack>
<attack>
<attribute>
</attack>
<attack>
<attribute>
</attack>
<attack>
<attribute>
</attack>
<attack>
<attribute>
<attribute>
</attack>
<attack>
<attribute>
</attack>
<attack>
<attack>
<attribute>
</attack>
<attack>
<attribute>
</attack>
<attack>
<attribute>
</attack>
</attacks>
<defenses>
<defense>
</defenses>
<immunities>
<immunity>
<immunity>
<immunity>
<immunity>
<immunity>
<immunity>
<immunity>
<immunity>
<immunity>
</immunities>
<summons>
<summon>
</summons>
<voices>
<voice>
<voice>
</voices>
<loot>
<item>
<item>
<item>
<item>
<item>
<item>
<item>
<inside>
<item>
<item>
<item>
<item>
<item>
<item>
<item>
<item>
<item>
<item>
<item>
</inside>
</item>
</loot>
</monster>
A w data/monsters/monsters.xml dopisujemy:
<monster>
Później dam więcej potworów ;]
Winter Mage
W data/monsters robimy Winter Mage.xml i wklejamy tam:
<xml>
<monster>
<health>
<look>
<targetchange>
<strategy>
<flags>
<flag>
<flag>
<flag>
<flag>
<flag>
<flag>
<flag>
<flag>
<flag>
<flag>
</flags>
<attacks>
<attack>
<attack>
<attack>
<attack>
<attack>
<attack>
<attack>
</attacks>
<defenses>
<defense>
<attribute>
<defense>
</defenses>
<immunities>
<immunity>
<immunity>
<immunity>
<immunity>
<immunity>
<immunity>
<immunity>
<immunity>
<immunity>
</immunities>
<summons>
<summon>
</summons>
<voices>
<voice>
<voice>
<voice>
</voices>
<loot>
<item> white piece
<item> gold
<item> gold
<item> crystal
<item> talon
<item> cherry
<item> ring of sky
<item> soft b
<item> candle
<item>
<inside>
<item>
<item>
<item>
<item> dark m
<item> piggy bank
<item> blue robe
<item> inkwell
<item> skull staff
<item> volcanic rod
<item> golden a
</inside>
</item>
</loot>
</monster>
A w data/monsters/monsters.xml dopisujemy:
<monster>
Nightmare Knight
W data/monsters robimy Nightmare Knight.xml i wklejamy tam:
<xml>
<monster>
<health>
<look>
<targetchange>
<strategy>
<flags>
<flag>
<flag>
<flag>
<flag>
<flag>
<flag>
<flag>
<flag>
<flag>
<flag>
<flag>
<flag>
</flags>
<attacks>
<attack>
<attack>
</attacks>
<defenses>
<immunities>
<immunity>
<immunity>
<immunity>
<immunity>
<immunity>
<immunity>
<immunity>
<immunity>
<immunity>
</immunities>
<voices>
<voice>
<voice>
<voice>
<voice>
<voice>
</voices>
<loot>
<item>
<item>
<item>
<item>
<item>
<item>
<item>
<item>
<inside>
<item>
<item>
<item>
<item>
<item>
<item>
<item>
<item>
</inside>
</item>
</loot>
</monster>
A w data/monsters/monsters.xml dopisujemy:
<monster>
I to by było na tyle xD
Dzisiaj tylko jeden skrypt :/
Infernatil
W data/monsters robimy Infernatil.xml i wklejamy tam:
<xml>
<monster>
<health>
<look>
<targetchange>
<strategy>
<flags>
<flag>
<flag>
<flag>
<flag>
<flag>
<flag>
<flag>
<flag>
<flag>
<flag>
<flag>
<flag>
</flags>
<attacks>
<attack>
<attack>
<attack>
</attacks>
<defenses>
<defense>
</defenses>
<immunities>
<immunity>
<immunity>
<immunity>
<immunity>
<immunity>
<immunity>
<immunity>
<immunity>
<immunity>
</immunities>
<summons>
<summon>
<summon>
</summons>
<voices>
<voice>
<voice>
<voice>
<voice>
<voice>
<voice>
</voices>
<loot>
<item>
<item>
<item>
<item>
<item>
<item>
<item>
<inside>
<item>
<item>
<item>
<item>
<item>
<item>
<item>
<item>
<item>
<item>
<item>
</inside>
</item>
</loot>
</monster>
A w data/monsters/monsters.xml dopisujemy:
<monster>
PS. Jeżeli nie chcecie żeby wypadał niego Magic Sword usuńcie tą linijkę w loot:
<item>
@edit
o lol, all sie zjebało :/
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Di Pablo dnia Nie 12:12, 13 Lip 2008, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Nie 12:08, 13 Lip 2008 |
|
|
|
|
Poiu
Administrator
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Coto ma byc loool
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 22:35, 13 Lip 2008 |
|
|
Goq
Staly Uzytkownik
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
|
|
|
Supcio, też umiem zrobić takiego winter mage, czy nightmare knighta =)
@Edit by Poiu
Warned
E, ale ja widziałem te skrypty na oczy (inny link) i pisze, że fajnie mu tamte wyszły.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Goq dnia Pon 16:23, 14 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pon 13:16, 14 Lip 2008 |
|
|
Di Pablo
Bywalec
Dołączył: 10 Maj 2008
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Coś się zjebało i skryptów nie widać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 14:40, 14 Lip 2008 |
|
|
Poiu
Administrator
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Goq dostajesz warna za spam [ kazdy warn usuwam po 10 dniach ]. Jakbys zauwazyl tu niema skryptu! zepsuło się i ty gadasz... WARNED!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 16:08, 14 Lip 2008 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|